Iată ce plătește YouTube pentru un milion de vizionări în 2019

cât câștigi pe YouTube 2

Cu siguranță una dintre cele mai repetate întrebări ale celor care doresc să înceapă în lumea YouTube. Deși răspunsul dvs. este mai complex decât ar putea părea la început, este posibil să faceți o estimare în funcție de perioada anului, de tipul de conținut pe care îl încărcăm și de numărul de anunțuri pe care le includem în videoclipul în cauză. . Aspecte precum tipul de anunț sau afișările aceluiași includ, de asemenea, la generarea de bani a unui videoclip. De aceea, de data aceasta, vom încerca să facem o predicție a câtor bani se câștigă pe YouTube cu un milion de vizite în 2019 .

În primul rând, cât plătiți pe YouTube pentru 1000 de vizite?

Este practic imposibil să faci o estimare a câștigurilor pe YouTube pentru fiecare vizită. De fapt, YouTube gestionează întotdeauna datele de la o mie de vizite cu termeni precum CPC, CPM, CTR și RPM , care pot fi obținute în secțiunea YouTube Analitycs. Cel care ne interesează să estimăm valoarea unui videoclip este tocmai ultimul: RPM.

Înainte de a explica aceste concepte, trebuie să avem în vedere faptul că ceea ce oferă într-adevăr valoare economică unui videoclip este accesul (sau mai bine zis, clicul) la reclame care sunt afișate în videoclip . Aceasta se numește impresie sau impresii și este extrem de importantă. Numărul de anunțuri afișate influențează, de asemenea, deși impactul economic este mult mai mic.

Ce sunt RPM, CPM, CPC și CRT?

cpc youtube

Odată clarificat acest lucru, primul termen care trebuie evaluat atunci când se determină câți bani se câștigă pe YouTube este RPM. RPM (venitul la mia de vizionări) este calculat pe baza veniturilor estimate și a numărului de vizionări ale unui videoclip înmulțit cu o mie . Adică, dacă avem un videoclip cu 900.000 de vizite și un venit estimat la 400 de euro, calculul ar fi obținut astfel:

  • 400 euro venit estimat (de exemplu) / 900.000 x 1.000 = 0,44 euro

Rezultatul, după cum putem vedea, este de 0,44 euro pentru fiecare 1.000 de vizite . Pentru a calcula performanța anunțurilor, cea mai indicată valoare este CPM, care indică costul generat la mia de afișări, pe care nu îl vizitați. Cu cât este mai mare CPM, cu atât vom crește RPM. În videoclipul anterior cu impresii de 45.000 am obține următoarea cifră:

  • 400 euro venit estimat / 45.000 x 1.000 = 8,88 euro

Dar de ce depinde această cifră și cum pot crește veniturile estimate cu aceleași impresii? Suma CPC (cost pe clic) este cea care stabilește banii pe care agentul de publicitate îi plătește către Google atunci când face clic pe un anumit anunț și depinde în totalitate de tipul de conținut pe care îl publicăm.

youtube cpm

În general, un subiect specific (de exemplu, „Cum se configurează servere în Linux” sau „Cum se creează pluginuri WordPress) are un CPC mai mare decât o temă generală („ Mănânc 10 hamburgeri și văd ce se întâmplă ”sau„ Cinnamon challenge ” ).

Pentru a vedea CPC-ul subiectelor, putem folosi instrumente precum Mangools , care sunt de obicei plătite. În imaginea de mai jos putem vedea cum variază suma de la un subiect la altul în funcție de cuvânt cheie.

cpm YouTube 2

Ca o concluzie și așa cum am sugerat în paragraful anterior, cu cât este mai mare CPC, cu atât este mai mare suma de venituri pe care o vom avea pentru fiecare clic pe care se face clic . Dar cum putem determina utilizatorii să facă clic pe un anumit anunț? Acest termen este măsurat prin CTR și indică rata de clicuri a unui anumit anunț pentru numărul total de vizite. În acest ultim aspect, singurul lucru pe care îl putem face pentru a crește CTR este să creăm conținut în funcție de publicitatea care este afișată în videoclipurile noastre pentru a face utilizatorii să aibă un interes mai mare pentru reclame.

păstrarea publicului pe YouTube

Un alt aspect care ar trebui luat în considerare este numărul de anunțuri incluse într-un videoclip. Videoclipurile mai lungi de 10 minute permit plasarea manuală a benzilor de anunțuri pentru a îmbunătăți CTR. Nu am luat în considerare aspecte precum numărul de adepți, păstrarea publicului (cât timp o persoană ne urmărește videoclipul), perioada anului (de Crăciun crește numărul de agenți de publicitate, precum și CPC), limba videoclipului sau regiunea principalilor adepți (în Statele Unite CPC poate fi dublu comparativ cu Spania), dar acești trei termeni sunt valabili pentru a explica, într-o măsură mai mare sau mai mică, originea veniturilor YouTube.

Deci, câți bani câștigi cu 1000 de vizionări pe YouTube?

youtube cpm

Revenind la întrebarea de la început, cât câștigați pe YouTube pentru fiecare mie de vizite? Echilibrând aspectele menționate anterior și publicitatea care nu primește impresii (este foarte puțin probabil să existe 1.000 de afișări într-un videoclip de 1.000 de vizionări), valorile actuale sunt estimate în jurul euro . Adică, pentru fiecare 1.000 de vizite vom obține aproximativ un euro de profit.

Asta plătește YouTube pentru un milion de vizionări

Pe baza estimărilor anterioare, am putea spune că pentru fiecare milion de vizite, YouTube plătește cifra îngrozitoare de 1.000 de euro . Așa este? YouTuberii de astăzi spun că nu. Un exemplu în acest sens este Wismichu, care în urmă cu puțin mai bine de un an a publicat o captură Google Analytics cu un videoclip de aproape trei milioane de vizite și doar 104 dolari de profit .

Peste câteva zile mă duc la Madrid, dacă vezi rahat pe ușile birourilor că știi că am fost eu, @YouTubeEspanol. pic.twitter.com/wbppbTJyOo

- Isma (@Wismichu) 27 mai 2017

Pe cealaltă față a monedei avem Romuald Fons, un cunoscut manager SEO și recent YouTuber care în urmă cu câteva luni se lăuda cu obținerea a mai mult de 1.000 de euro pe lună cu un canal cu puțin peste 100.000 de abonați și videoclipuri care în niciun caz nu ajung la figurile Wismichu.

Cum este posibil acest lucru? Datorită specializării conținutului. Conținutul primului se concentrează exclusiv pe videoclipuri cu caracter general și cu un interes foarte redus din partea agenților de publicitate. Acest lucru face ca RPM și CPM să fie foarte mici în comparație cu videoclipurile de pe canalul Romuald Fons.

Deci, cât câștigi pe YouTube pentru un milion de vizualizări? Estimarea actuală este cuprinsă între 400 și 800 de euro și chiar până la 1.000 în cele mai bune cazuri , deși este dificil să se stabilească o cifră din motivele pe care tocmai le-am explicat.